Merhabalar,
Mart 2020 de hepsiburada dan akıllı saat almıştım, bi kaç gün sonra saati taktım ve saatte bazen donmalar meydana geldi, 14 içinde iade etme hakkım varfı ve satıcıya ürünü gönderdiğimde ürünün açılmış olduğunu ve ikinci el seviyesine düştüğünü satışının tekrar yapılamayacagını belirttiler ve bende tüketici hakem heyetine basvuruda bulundum, normal şartlarda satıcı ürünü eline aldığında sonuçta donma oluyo üründe sistemsel hata servise göndermeliydi ama göndermedi, her neyse hakem heywti kararı bekliyodum ve 29 ocak 2021 de sonuçlandı karar reddine karar verilmiştir diye, hakem heyeti kararı beklediğim için ürünü servise göndermemiştim. Servis raporumda yoktu bundan sonra ne yapmam gerekiyo ürünü nasıl iade edebilirim lütfen yardımcı olun. 15 gün içinde itiraz etme hakkım varmış.BAKINIZ LÜTFEN KARAR BU ŞEKİLDE….
SIKAYET EDILENIN SAVUNMASININ ÖZET Tiketici Hakem Heyetleri Yonetmeli’nin inceleme Şekli ” başlıkl 19. maddesi geregine ve Bilgi ve Helge Isteme Yetkisi haşlıkli 21 maddesine gite satica firmadin 01.06.2020 tarih ve 0007090 sayılı yazımz ile şikayet konusu ile ilgili olarak savunma Islenmis , firma tarafından süresi içerisinde savunma gönderilmiştir . Firma savunmasida , urin ambalajının açılarak kullanılmms oldugunu ve ikinci el aran durumuna duştuganil , yetkili servis tarafından ürtinin uyaplı olduğu ve adesinin uygun oldugu konusunda rapor alması gerektiğini , sikayetin reddedilmesi gerektigini belirtmiştir INCELEME VE GEREKCE Dosyn üzerinde yapılan incelemede dilekçe kinde futura suresine yer verildigi görülmüşte 6502 Sayıla Toketicinin Korunması Hakkında Kanunun Toketici Hakem Heyetleri Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliin 11. maddes : ” 13 ) Elektronik ortamda yapılan başvuruların Tüketici Bilgi Sistemi ile yapılması zorunludur . Bu başvuruların geçerli olabilmesi için uyuşmazlıkla ilgili başvuru formunum eksiksiz doldurulması , varsa bilgi ve belgelerin sisteme yuklenmiş olması gerekir . Hakmi mevcuttur . Bu dogrulada , dosyanın Hakem Heyeti Başkanligimizca değerlendirilmesi neticesinde , tiketicinin Grint iade ettiğine dair herhangi bir bilgi helge sunulmadig , herhangi bir ayop var ise bunun da yetkili servis belgesi ile tespit edilmesi gerektigi kanaatiyle toketici talebine olumlu yanıt verilemeyecegi daşinalmektedir KARAR 1 – Başvuru sahibinin talebinin REDDINE , 2-65 ( 12 sayıla Kanun’un 70 inci maddesinin inci fikrasi uyarınca karann teblig tarihinden itibaren 15 gün içinde taraflann Taketici Mahkemesine itiraz hakları açık olmak kaydıyla toplantiya kailan ilyelezin oybirligi ay çoklugu ile karar verildi
Bu kadar uzun soruları cevaplamıyoruz. Sorularınız kısa ve öz olmalı. Sonuçta ücretsiz bir hizmet.
Ücretsiz bir hizmette bu kadar uzun sorulara cevap veremememizi mazur görmenizi umuyoruz.Teşekkürler.