Öncelikle iyi günler,Ben Yurtdışı gezisine gitmek amacıyla bir firmaya kayıt oldum ve kayıt olurken kesinti durumu söz konusuydu %100 başarı söz konusu siz eksik belge göndermediğiniz müddetçe herhangi bir sorunla karşılaşmazsınız denildi.Birinci vize görüşmesinden sonra sebebsiz bir şekilde red yediğimiz ve eğer istersek ikinci vize görüşmesini karşılayabileceklerini söyledir.Bunun üzerine vize görüşesine gittim ve aynı şekilde olumsuz sonuç aldım.Paramın iadesini istediğimde kesinti bedeli ben nakit yani daha az ödediğim halde taksitli fiyat üzerinden hesaplanmaya çalıştılar.Bende vize red belgesini talep ettiğimde göndermek ve bu konuya cevaplamak istemediler.Ayrıca bizim katılacağımız tarihteki tur proğramına ilan vermişler bizim yerimize yeni müşterilere yeşil pasaportlulara satmaya çalışıyorlar.Ve bu olayda yalnız olmadığımı biliyorum.Çünkü aynı şekilde vize esnasında bir çok insan aynı şekilde şikayetleri vardı.Tüketici haklarına vereceğimi söylediğimde hiç bir şekilde parayı yatırmak istemediler.Hukuksal süreç başlatın ondan sonra alırsınız denildi.İzleyebileceğim yol nedir?
Öncelikle adli tatil nedeniyle cevaplarımızda ki bu gecikmeden dolayı özür dileriz. Belki de sorunuzun cevabını öğrenmişsinizdir ancak biz yine de cevabımızı verelim dedik.
Sayın kullanıcımız bunu söylemek acı ama sanırım siz dolandırılmışsınız. İlk yapacağınız iş konuyla ilgili bulunduğunuz yer Cumhuriyet Başsavcılığı’na durumu anlatan bir dilekçe ve delillerinizle birlikte şikayette bulunmak. Sonrasında ise tüketici haklarına da başvuru da bulunun mutlaka.
İlginize teşekkür eder, sitemizi tanıdıklarınıza da tavsiye etmenizi rica ederiz. Görüşmek dileğiyle.