Merhablar. Ben Bursa İnegöl\’de teyzemin oğlu aracılığı ile mobilya aldım.bir salon takımı+köşe koltuğu peşin olarak 5500 TL üzerinde anlaştık ve ödememizi peşin yaptık.firma bizden kose koltuk için ölçü istedi şehir dışında olduğumuz için teyzemin eşi kendince olcu alıp mobilyaciya verdi.mobilyalar elimize ulaştığında mobilya asla ve asla kose koltuk gibi gelmedi ve olmadı.ayrica salon takımında da hata vardi. Biz bunu mobilyaciya ilettigimizde kendi köşe koltuğun kendi sorunu olmadığını ama salon koltuğunu yapabileceğini söyledi.akrablar araya girerek köşe koltuğunu da dahil ettik.ayrica koltukları almadan önce bize garanti sözu vermişlerdi.koltuk kumaşı vs sorun olduğunda ücretsiz yapılacağını söylediler.ve ayrıca bizim katıldıktan secip beğendiğimiz koltuk ile kesinlikle hiçbir benzerligi yoktu. Şu an bize ekonomik sorunu da bahane edip 1700 TL daha fatura çıkarıyorlar bize gelen köşe koltuk üç parça ve biz bu üç parçaya iki bin TL ödedik.araya 1.90 lik parça koydurduk ona da 1700 TL ücret istiyorlar.bizim katoloktan beğendiğimiz koltuğu istedik aracı hatası yanlisligindan bize üç parça yolladılar parayı da peşin aldılar şimdi bir masraf daha çıkarıyorlar.benim hukuki haklarım nedir öğrenmek istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Elinizde yazılı bir sözleşme var mı? Yada olmasa bile konuyla ilgili karşı tarafla mail,sms gibi yazılı şekilde bir konuşmanız mevcut mu? Eğer bunlar mevcutsa o halde öncelikle bir avukat yardımıyla noter kanalıyla bir ihtar çekin.Baktınız olmadı o zaman dava hakkınız saklıdır.